In memoriam Jan Altena

Beste schaakvrienden,

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat Jan Altena afgelopen dinsdag is overleden.
Jan draaide sinds geruime tijd en met regelmaat  bardiensten tijdens onze clubavonden. Hier had hij zichtbaar plezier in. Ook werd zijn interesse in de schaaksport zienderogen steeds groter in deze periode.
Maar ook wij, de schakers, hadden plezier met Jan. Hij maakte graag met iedereen even een gezellig praatje, over van alles en nog wat.
Maar Jan nam zijn taak vooral ook serieus. Als hij beloofd had te komen dan was hij er ook, en op tijd, voetbalwedstrijd op tv of niet.
Jan, een trouwe, enthousiaste vrijwilliger, maar bovenal een warm en goed mens.
We zullen hem missen.

Bestuur Voorster Schaakclub

Jan wordt maandag in Doetinchem gecremeerd. De plechtigheid begint om 12.30 uur, vooraf kan afscheid genomen worden van Jan vanaf 12.15 uur. Na afloop is er gelegenheid tot condoleren van de familie. Michiel Jansen zal als voorzitter bij deze plechtigheid aanwezig zijn. Belangstellenden die hier ook heen willen kunnen kontakt opnemen met Michiel.