Voorster Schaakclub organiseert Lichtweekviertallentoernooi

VOORST. – Op maandag 10 september organiseert de Voorster Schaakclub wederom het traditionele viertallentoernooi. Het toernooi is bedoeld voor viertallen uit buurten, bedrijven, families of verenigingen. De Voorster Schaakclub zoekt viertallen die een gezellige avond achter het schaakbord willen doorbrengen. Voor de minder geoefende huisschakers is dit een mooie gelegenheid om kennis te maken met de schaaksport in clubverband, voor de clubschaker een mooie avond om zo vroeg in het seizoen weer in vorm te komen. De winnaar gaat er weer met de fraaie RABOBANK-wisselbeker vandoor, dit jaar wordt deze verdedigd door het team ASG uit Apeldoorn.

Er wordt gespeeld in de kantine van sportpark "de Forst" aan de Beelelaan 1 te Voorst. Het toernooi zal starten om 19.30 uur en zal omstreeks 23.30 uur afgelopen zijn. Tot 22.30 uur is er een rookverbod in de speelzaal, aan de speeltafels wordt er sowieso niet gerookt. De kosten voor deelname zijn per viertal 5 euro, te voldoen bij aanvang van het toernooi. Er zullen 5 speelronden zijn, het speeltempo is 15 minuten per persoon per partij. Bij veel aanmeldingen kan dit veranderen. Dus heeft U zin in een gezellige avond uit achter het schaakbord? Doe dan mee aan het lichtweektoernooi.

Inlichtingen en opgave graag uiterlijk 9 september bij John Eekhuis (tel 0575-502054) of Michiel Jansen (tel 0575-503919), of via e-mail:vsc@chello.nl. Ook op de nazomermarkt op 16 september in Voorst zal de Voorster Schaakclub aanwezig zijn. Wie komt er langs om te schaken?