Nieuw op deze website

De website heeft een aantal nieuwe pagina's. In het hoofdmenu zijn de knoppen "Jeugd" en "Partijen" toegevoegd.

Jeugd
Achter de menu knop "Jeugd" heeft de jeugd zijn eigen pagina's gekregen. In eerste instantie is er een jeugd agenda toegevoegd. Tevens een overzicht van de IJSCO toernooien. We zullen dit waarschijnlijk nog wel verder uitbreiden.

Partijen naspelen
Onder "Partijen" kun je partijen naspelen, met als voorbeeld een partij van Rudy Bloemhard. Het is de bedoeling hier veel meer partijen te plaatsen, dan moeten de leden ze wel opsturen (er mag een analyse bij, maar dat hoeft niet).

Sponsors
Nu het clubblad niet meer bestaat, hebben we onze adverteerders de mogelijkheid gegeven ons te blijven sponsoren door een banner te plaatsen op onze voorpagina. Nu zijn deze al te zien voor Cafetaria 't Hoekje en garagebedrijf Sundermeijer. Hopelijk volgen er spoedig meer.

Leden sectie
Tot slot is de leden sectie beschikbaar gemaakt, maar daarvoor heb je nog wel een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Die gegevens krijg je met de contributie brief toegestuurd. Als je email adres bij de vereniging bekend is, kun je ook proberen om op het inlog scherm via "Wachtwoord vergeten" deze gegevens naar je toe te laten emailen.