Schaaklessen bij de Voorster Schaakclub

VOORST. – De Voorster Schaakclub is een actieve vereniging met een leuk ledenaantal. De clubavonden worden goed bezocht in een leuke gemoedelijke sfeer. Vele mensen denken dat schaken moeilijk is, maar dit valt reuze mee. De spelregels zijn voor een ieder te leren en schaken is zoals elke sport op elk niveau boeiend. In september start de Voorster Schaakclub met het geven van schaaklessen voor volwassenen (m/v).

Als U denkt dat een van de bovenstaande items voor U van toepassing is, neem dan contact op met , voorzitter van de Voorster Schaakclub (tel:0575-503919) of secretaris (0575-502054).

Er worden in totaal 5 lesavonden georganiseerd. De eerste 4 avonden zijn op maandag 11 september, maandag 9 oktober, maandag 6 november en maandag 4 december. De slotavond is op vrijdag 29 december gelijktijdig met het snelschaakkampioenschap van de club. Alle avonden worden gehouden in de kantine van de voetbalvereniging Voorst, op sportpark "de Forst" aan de Beelelaan in Voorst.
Aanvang van de lessen is om 20.00 uur tot ca. 21.30 uur. Voor de 5 lesavonden wordt een bijdrage gevraagd van 5 euro voor het gebruik van lesmateriaal. Aanmeldingen graag voor vrijdag 8 september.