Lichtweek toernooi Voorster Schaakclub

Sinds maandagavond 26 augustus word er weer wekelijks geschaakt in de kantine van de voetbalvereniging Voorst. Hier zullen we wekelijks de strijd aangaan voor ons onderlinge clubkampioenschap. Op de eerste clubavond is de fam. Radstaake (van de bruine kroeg) in de bloemetjes gezet als dank voor het sponsoren van een digitale schaakklok. Inmiddels staat er alweer een toernooi voor de deur waaraan een ieder mee kan doen. Op maandag 16 september organiseren we namelijk het lichtweek toernooi. Dit is een toernooi bedoeld voor teams van vier spelers. Er word gespeeld met een speeltempo van 15 min. per persoon per partij. Het schaakteam van Wegener mag proberen om evenals vorig jaar de Rabobank-wisselbeker te winnen. Gezelligheid staat tijdens dit toernooi echter voorop en daarom ook een speciale oproep aan de huisschakers om ook mee te doen. Wanneer u drie schaakvrienden hebt gevonden kunt u zich tot 15 september opgeven bij John Eekhuis of Michiel Jansen. Tel: 0575 50 2054, 0575 50 3919. Of via E-mail: vsc@chello.nl. Het inschrijfgeld bedraagt 5 euro en de naam van het team mag u zelf bedenken. Tot maandag 16 september in de kantine. Aanvang 19.30 uur.