Verslag interne jeugdcompetitie

VOORST. – De interne competitie bij de jeugd zit ongeveer op de helft. Jari staat fier bovenaan en is toch wel favoriet voor de titel. De enige die enigszins in het spoor van hem kan blijven is Sanne. In de onderlinge duels wist Jari wel steeds te winnen van Sanne, maar wie weet...

De familie Albers doet een beetje aan stuivertje wisselen, zij staan steeds heel dicht bij elkaar. Vooral Angela gaat steeds beter spelen en staat terecht zo hoog. Marcel op zijn beurt heeft deze competitie al laten zien wat ie in zijn mars heeft. Hij is namelijk van alle kinderen tot nu toe de enige die van titelfavoriet Jari heeft gewonnen.
Werner begint weer in vorm te raken: Uit de laatste vier wedstrijden heeft hij maarliefst 3,5 punt behaald en staat ie inmiddels op de 5e plek. Op slechts 1 puntje van hem staat Koen, die vrij constant speelt en veilig in de middenmoot staat deze competitie.
Onderin staat iedereen ook dicht bij elkaar, en helemaal niet zo ver verwijderd van de middenmoot. Rik Jan staat onderaan. Hij lijkt nog niet de vorm te hebben die hij met de Osbo-wedstrijden wel had. Toen heb ik hem zelfs een partij zien 'vegen'! Als hij de vorm van die dag terugkrijgt kan iedereen de borst wel natmaken!
In ieder geval, er is nog niets beslist, dus ik zou zeggen: iedereen nog veel plezier en succes met de ronden die nog komen gaan.