Interne competitie voor de jeugd begonnen

VOORST. – Ook voor de jeugdleden is de interne competitie begonnen. Afgelopen maandag streden negen jeugdspelers achter de borden. Wie wordt de opvolger van Tije Bosse? De titelhouder zelf heeft inmiddels de overstap gemaakt naar de senioren. En wie gaat er met de leeftijdsprijs vandoor die Koen Noordhuizen vorig jaar in de wacht sleepte? We zullen het over een maand of acht weten.

Wat in ieder geval opvalt is dat de twee dames een bliksemstart hebben gemaakt. Sanne en Angela waren de enigen die beide partijen wisten te winnen!
Sanne staat bovenaan, Angela tweede, net voor haar broer Marcel. Maar, de competitie is nog lang, er kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Dus ook voor degenen die wat minder flitsend gestart zijn: zet hem op en doe je best!

Bekijk hier de stand na ronde 2.

Hopelijk krijgen we er nog wat jeugdleden bij, dan wordt de competitie nog leuker!